mattisborgen

Direktlänk till inlägg 16 januari 2015

Frukost för en mästare!

Av Matthias - 16 januari 2015 07:24

 

En iskall Hoegaarden så här på förmiddagen är inte fel! det här med semester är inte så fel endå. nu börjar det bli dax att dra sig vidare i världen, men frågan är vart? 

 
 
Goran Photo Guy

Goran Photo Guy

16 januari 2015 09:21

Hej. Göran heter jag och är administratör på bloggportalen Mondoblog. För tillfället är vi på ”jakt” efter nya, intressanta bloggar som kanske skulle kunna tänka sig att börja blogga för oss. Vi kan i vissa fall erbjuda unika platser som topp-vip eller rekommenderad blogg och då exponeras ens blogg på portalens startsida. Man erhåller även vissa fördelar med att vara ”utvald” blogg. Om du tycker det verkar intressant får du gärna kontakta mig på goran.elmertoft@gmail.com

http://www.mondoblog.se/goranphotoguy

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matthias - 29 oktober 2019 10:11

2 Dagar i Fujikawaguchiko har gått, har varit småstressad hela tiden på grund av det mulna vädret och avsaknaden av fujiberget! men efter en hel dag av regn hade jag flax!       Löpte iväg som en galning för att hinna fota berget från de mer p...

Av Matthias - 24 oktober 2019 07:03

    Här har det vandrats! har spenderat mina första dagar med att åka tåg och vandrat i timmar ofta utan mål. Har dock fyllt i ett måste som jag missade förra gången jag var här! Tokyo university (bilden lägst till höger). Första bilden ä...

Av Matthias - 22 februari 2015 17:23

En dålig blandning av lathet kasst internet och massa resande har resulterat i undermåligt innehåll på bloggen men här kommer lite bilder på vad vi har pysslat med de senaste veckorna iallafall     EN SELFIE! skäms lite över att jag blev övert...

Av Matthias - 2 februari 2015 08:48

Har nu anlänt till Australien med mil långa stränder märklig fusk brittisk accent och schysst utsikt från stor balkong "Fina Dagar"   Lallade in på den lokala tobaks butiken för att införskaffa mig lite gift pinnar! Har aldrig skrattat så mycket so...

Av Matthias - 23 januari 2015 16:54

Då var det snart dags att dra vidare som sagt, biljett och visa fixat till australien den 31a januari så en vecka har man kvar att yra runt på detta ställe. Måste jag säga att det varit ganska nice att bara driva runt här i asien. så nu blir det att ...

Ovido - Quiz & Flashcards